Tatilin ilk günü:)

Ohhh be! sonunda vize final derken bi dönemin daha sonuna geldik :) 2012 senesine finallerle giriş yaptık çalıştığımızda oldu çalışmadığımızda sonunda her biten şey gibi finallerde bitti  :) Şimdi sıra açıklanmasında bütünlemeye kalmam heralde ama yinede fazla pozitif olmayayım kalabirim de.:((((

Bi dönem de arkamızda kaldı neler öğrendim nelerle karşılaştım bilgisayar adına onu söyleyeyim size.İlkönce wordpressle tanıştım :) sağolsun hocamızın asistanıda wordpress konusunda bayağı ama bayağı bi ilginlendi bizle  :) :)   :)  :) iyiki tanışmışım diyomuyum wordpressle?iyi ki tanışmışım diyorum en azından teknolojik haberlerden haberim oluyo yayınladığım haberlerle bilmeyenleri bilgilendiriyorum falan filan…

Dönem boyunca çizgi tagem’den slaytlar izledik ve ben bilmediğim çok şey öğrendim.Güzel bir dönemdi diyebilirim :)

ARtık 13 şubata kadar tatil  :)we ben tatilin keyfini çok güzel çıkarıyorum we çıkarmayada dewam etcem :) :) :)

4 responses to “Tatilin ilk günü:)

  1. dyesilgul Ocak 10, 2012, 12:20 pm

    kalmazsın canım merak etme sen tatilinin keyfini çıkarmaya devam et:-):-)

  2. nkeser Ocak 10, 2012, 1:39 pm

    :)ewet ediyorum zten

Yorum bırakın